Membeli dan menjual produk gaharu

Assalamualaikum,

Bertemu sekali lagi tuan-tuan dan puan-puan, topik kali ini di buat khusus untuk pemilik dan pengusaha produk berasaskan gaharu.

Tuan-tuan dan puan-puan jangan salah anggap pulak nanti, saya disini hanya menjalankan tugas saya untuk memudahkan perusahaan tuan-tuan dan puan-puan sahaja.Sejak akhir-akhir ini saya banyak menerima pangilan talipon dari pembekal dan juga pembeli produk berasaskan gaharu. Ada yang berhajat untuk menjual produk tersebut kepada saya dan ada yang ingin membeli dan bermacam-macam lagi, tetapi semuanya berkisar kepada produk gaharu. Sedangkan sebelum ini, saya hanya mengambil upah untuk urusan pemasaran bagi pihak lain untuk tujuan mencari pembeli melalui internet sahaja. Jadi untuk edisi terbaru kali ini:

Setiap pemilik, pengusaha dan pembeli yang mana berminat  ingin menjual, mencari pembeli atau sebagainya. Tuan-tuan dan puan-puan boleh dapatkan khidmat pemadanan tersebut disini.Setiap tawaran yang dibuat oleh pihak tuan-tuan dan puan-puan akan disimpan dalam bank data produk gaharu yang telah saya buat khusus secara ringkas untuk tujuan pemadanan.Jadinya tuan-tuan dan puan-puan tidak perlu bersusah payah lagi, sama ada untuk mencari pembeli atau pembekal produk gaharu ini. Semuanya telah siap sedia disini.Apa yang tinggal hanya lah membuat pilihan yang tepat dan sesuai dengan apa yang telah ditawarkan.Senarai pembekal dan penjual produk berasaskan gaharu tuan-tuan dan puan-puan boleh rujuk dekat ruangan komen.

Notis:
Memandangkan projek ini masih lagi baru, jadinya maklumat yang tuan-tuan dan puan-puan akan dapat dari sini tidak lah sebanyak mana, tetapi ianya akan bertambah dari semasa ke semasa mengikut permintaan dan penawaran yang diterima.Harap maklum.

Semoga perkhidmatan ini akan memudahkan lagi perusahaan tuan-tuan dan puan-puan. Jika ada sebarang tawaran untuk menjual atau mencari pembeli sila tinggalkan masej tuan-tuan dan puan-puan diruangan komen yang telah disediakan bersama-sama no tel yang aktif untuk dihubungi.

Sekian terima kasih dan selamat berkerjasama.

Blogger PostTwitterGoogle+Share/Bookmark

201 thoughts on “Membeli dan menjual produk gaharu”

  1. saya boleh membekalkan hampas kayu gaharu yang telah dikisar halus untukl kegunaan seperti membuat stangi atau ape apa mengikut keperluan tuan/puan.
    dijual secara borong dengan harga yang berpatutan.
    sila hubungi 0199262712 untuk sebarang maklumat lanjut.

  2. Salam tuan-tuan dan puan-puan,

    Jika ada sesiapa yang berminat untuk dapatkan bekalan kayu gaharu yang ditanam dalam kuantiti yang banyak sila maklumkan kembali kepada saya.Lokasi ladang gaharu di Negeri Sembilan.

    Sila hubungi saya di: 017-4692031( En Zam )

  3. POKOK GAHARU DARI SPESIS SUB INTEGRA ,CRASSNA DAN MALACENSIS BERUSIA LEBIH 8 TAHUN DITANAM DILADANG KAMI DI KAWASAN PERAK. TERDAPAT 3000 POKOK DIDALAM LADANG SELUAS 5 EKAR,POKOK DAH BOLEH DI SUNTIK UNTUK MENGHASILKAN RESIN SAMADA UNTUK TERAS DAN MINYAK.HARGA RM 1000 PERPOKOK.KAMI JUGA ADA KHIDMAT PAKAR INOKULASI DARIPADA THAILAND YANG TELAH BERJAYA DENGAN PENGALAMAN LEBIH DARI 20 TAHUN DI DALAM TEKNOLOGI PENGHASILAN GAHARU.SECARA LUMPSUM KOS INOKULASI DAN HARGA POKOK RM1800UNTUK SATU POKOK BOLEH PULANGAN 3-5 KG KAYU TERAS PADA HARGA RM 1200-1800 PERKG. JADI KADAR PULANGAN KEUNTUNGAN HAMPIR 150%. KAMI JUGA SERTAKAN PERJANJIAN BELI BALIK KAYU YANG TELAH DIPROSES MENGIKUT HARGA YANG DIPERSETUJUI MELALUI PEGUAM YANG BERTAULIAH. SERIOUS DAN BERMINAT HUBUNGI ENCIK ROSLAN 0125624571 /0174037880 . TERIMA KASIH.

  4. salam rakan2 gaharu…saya dari pontian johor. sya ade stok kayu gaharu yang semulajadi (pokok hutan)…sya mencari pembeli…kayu telah disahkan gaharu dari pelbagai pihak…sesiapa berminat….hubungi 019-7120259 atau 014-2751820…

  5. Saya mempunyai 10 pokok gaharu matang untuk dijual. jika berminat utk membeli sila hubungi saya di 0123846202. terimakasih

  6. saya mencari pembeli pokok gaharu 50tahun ke atas untuk pertanyaan sila hubungi saya di talian 0199320881…lokasi kota belud sabah

  7. Syarikat kami mencari pembekal minyak gaharu dari pelbagai gred untuk pasaran
    dalam dan luar negara.

    Kriteria minyak gaharu yang diperlukan :

    1. Minyak yang disuling dari pokok gaharu liar (bukan dari inokulan).

    2. Tidak dicampur dengan bahan asing semasa proses penyulingan seperti
    glycerin, DPG dan sebagainya. (ujian makmal akan dilakukan untuk pengesahan)

    Sebarang pertanyaan sila hubungi sham – 0194989626

  8. bapa sya dan dua orag saudara sya …mempunyai pokok gaharu (hutan) yang d tanam sebanyak 4000 lebih pokok berusia dua tahun lebih…untuk d jual….siapa yang berminat sila hubungi sya …..lonny..0168189096.0138872856..tq..gbu..

  9. Assalamualaikum

    Saya ingin mencari sesiapa yang berminat untuk membeli pokok gaharu yang tumbuh liar di sekitar rumah saya.

    Dianggarkan berpuluh-puluh pokok gaharu telah tumbuh di sekitar rumah saya.

    Mengikut anggaran kasar, harga minimum bagi sebatng pokok adalah RM5000.00 dan maksimum sehingga RM20,000 bergantung kepada saiz. Ini adalah harga pasaran.

    Area : Lenggeng, Seremban.

    sesiapa yang berminat boleh mengatur temujanji dengan menghubungi saya di 0122811710 (Jamaludin).

    Harga adalah negiotable.

  10. Saya ada pokok Geharu yang ditanam berumur 4 tahun untuk disuntik dan di jual.Jumlah pokok lebih kurang 800 pokok.

    Area di Nilai N.Sembilan. Harga boleh di bincang.

    Sesiapa yang berminat boleh menghubungi saya di 0126766753.

  11. Saya mempunyai 2 batang pokok gaharu karas yang bersaiz besar dan tinggi di dalam tanah saya dan saya ingin menjual daun-daunnya untuk di buat teh.Sesiapa yang berminat bolehlah menghubungi saya di nombor ini…0138211786

  12. Saya baru sahaja selesai melakukan proses inokulasi pokok gaharu dan hanya menunggu masa untuk teras gaharu pokok saya menjadi sepenuhnya.Usia kedua-dua pokok saya lebih kurang 50 tahun dan ukurlilitnya lebih kurang 60 inch dan tinggi lebih kurang 50 meter.Saya juga mempunyai benih-benih anak karas liar yang hidup subur di sekeliling kebun saya.Saya ingin menjual teras dan daun gaharu karas……jika berminat,bolehlah menghubungi saya di talian ini….0138211786 …..wassalam…

  13. Salam..
    Saya Haji Halim dari Kampung Pandan, Kuala Lumpur, pembekal kayu gaharu, aktif mencari pembeli. Harap boleh bantu. 017-3198279

  14. Salam,

    Kami mempunyai beberapa batang pokok gaharu liar di kampung sekitar Temerloh, Pahang. Dianggarkan pokok tersebut telah berusia sekitar 30-40 tahun.

    Kami ingin mencari pengusaha minyak/pembeli yang ingin membeli pokok-pokok tersebut. Sila hubungi kami di no: 0139532215 (Basiron) atau 09-4661006.

  15. sesiapa yang ingin membeli pokok gaharu sebanyak 18 pokok bolehlah hubungi saya 0162010640 atau 010 2552874

  16. salam 1malaya..
    saya mempunyai pokok gaharu semulajadi yg tumbuh diatas tanah kebun saya usia tak pasti, pokok nampak mmg sudah tua, ukur lilit lebih kurang 2pemeluk..
    pokok sudah mengeluarkan minyak/resin apabila ditebuk.

    jadi saya ingin mencari serius buyer untuk minyak/resin mentah dari pokok gaharu tersebut.. saya sudah keluarkan hampir 1liter resin/minyak dari pokok gaharu ini.

    bagi yang ingin serius membelinya boleh hubungi saya di email rzgroup84@gmail.com utk detail urusan ini.. TQ

  17. saya mempunyai minyak mentah gaharu tanduk (aquilaria beccriana) untuk di jual. saya di indonesia jika berminat hubungi : 083899111822/081298788809. terima kasih

  18. salam semua
    saya mempunyai pokok gaharu semulajadi yg tumbuh diatas tanah kebun saya usia tak pasti, pokok nampak mmg sudah besar , ukur lilit lebih kurang 18inci , yang lian tak pasti sebab saya tak arif… Tepon saya untuk temu janji dan melihat sendiri pokok tersebut di Kuala Pilah N9, tepon 0163100122

  19. Asalamualaikum, everyone ,who interesting buy gaharu di kemboja plse contact me by this number +85516300432, we have stock alot…. hurry up we garuantee 100% by cheap price my email lorsnortin@yahoo.com sila hubungi saya…

  20. Salam
    Saya mempunyai lebih kurang 1000 batang pokok gaharu berusia 5 tahun untuk di jual. Jika berminat hubungi saya di talian : 017-6047667. Kawasan di Sepang, Selangor.
    Terimakasih.

  21. saya mencari anak benih gaharu liar dikebun tuan2.. benih 2-4helai daun.. saya cabut sendiri saya bayar 3 sen sepokokok.. area selangor, n.sembilan, melaka.. hubungi saya jika kebun tuan2 dipenuhi anak pokok karas liar… 0179929345 terima kasih

  22. Salam…sy mempunyai kayu geharu diperolehi drpd orang ulu serawak. Jadi sy mahu mnjualnya dgn harga berpatutan. Apa yg sy tau ttg geharu ni, sudah berusia lebih kurang 20tahun.warna merah kehitaman.tq

  23. saya ingin menjual pokok gaharu,kalau berminat sila hubungi saya ditalian +60196268431 kamal,harga boleh dibincang kalau nak tengok dulu pun boleh

  24. mencari PEMBELI GAHARU …saya ada pokok gaharu yg berusia 50 tahun keatas dalam jumlah 10pokok+ keatas…lokasi kota belud sabah..
    untuk pertanya sila hubungi saya segera 0199320881 atau 0193482871

  25. saya mempunyai pokok gaharu sebanyak 543 pokok… untuk dijual… pembeli yang serius sahaja…berusia dlm lingkungan 4thn keatas…lokasi di perak…18pokok sudah disuntik… boleh dibincang… tel no 017-2250860, 014-3251258

  26. Salam….Saya ada 16 batang pokok gaharu di sekitar Seri Menanti Kuala Pilah N.S untuk di jual kepada yg berminat sila hubungi saya 012-2340215 harga boleh di runding.

  27. SALAM ,SAYA ADA JUAL MINYAK GAHARU GREB BAIK,,,980RM/SE TOLA
    DAN KAYU GAHRU DARI THAI…KUANTITI BANYAK0126699298

  28. kami membekal anak pokok gaharu spesis sub integra tinggi 4 kaki..HARGA MURAH..kami juga akan memberi khidmat nasihat kepada pembeli berkaitan penaman, penjagaan, serta kami akan beri baja organik ^baku^ yang terbukti berkesan terhadap pokok gaharu secara percuma..area pahang akan diutamakan..014-8495366

  29. Salam….Saya ada 40 Tola minyak gaharu liar gred Super AA dari Gua Musang untuk dijual kepada yang berminat..tentang mutu dan keasliannya..boleh diuji..Sila hubungi saya di talian 013-9113969 Ruslan Rani…

  30. sapa yang berminat untuk membeli kayu gaharu gred 4 dalam kuantiti yang banyak boleh hubungi saya 0109667610

  31. Salam semua…
    syarikat saya memwakili pengusaha-pengusaha gharu(agarwood) dari Thailand dan Kemboja meliputi produk gharu ( pelbagai), teras gharu gred A,AA,AAA,AAAA,super A, Minyak Gharu gred A,AA,AAA,AAAA. Anak benih gharu Gred AAA dari harga RM7.00 siap tanam,teknologi dan cara penanaman gharu kami boleh bantu..sampai ianya menjadi produk gharu…. sesiapa yang mempunyai pembeli atau berminat dengan gharu boleh berhubung dengan saya terus di talian +6019 3273536 En.Hamdan (Vice President Grahu Thailand )

  32. Harga Minyak Gharu yang kami tawarkan kepada pembeli dan penjual gharu adalah amat istimewa: gred AAAA, only USD 195.00 per Tola : market rate : USD 352.00 …. semua harga adalah istemewa dan Kami memerlukan agent yang boleh memasarkan produk dan teknologi kami: SELAMAT BERJAYA:

  33. Salam,

    Kebun bapa sya terdapat sebatang pokok gaharu hutan yg berusia berpuluh tahun.Looking serius buyer… pls contact 0192741955

  34. salam…1 batang pokok gaharu liar untuk dijual,belum dicucuk,berumur dlm lngkungan 60-70 thn(x pasti),pokok sebesar 2 pemeluk..berminat bleh hubungi saya..0194163500

  35. salam,….saya ada stengah kilo teras(gred A)dijumpai di rimba ketika mencari akar2 kayu utk herb….hanya sedikit yg saya dpt kerana pokoknya telah reput tingal hanya teras berada dlm keadaan baik…..bila teras di bakar terlalu harum bau nya dan mengaluarkan minyak

  36. assalammualaikum,
    kepada yang berjual teras sila emai saya terutama nya sabah dan sarawak, sila letak lighter di sebelah gambar tersebut dan sila berikan harga jika ngam dengan gred saya akan beli,species saya beli hanya malaccancies sahaja,
    tarikh juga sila letak kan seperti mana yang pernah di lbuat kepada gambar2 tokek dan sila timbang berat nya, bagi kawasan sarawak saya hanya akan berjumpa di kawasan miri permy jaya, dan bagi kawasan sabah di lawas sahaja,

    bagi kawasan semenanjung saya hanya akan berjumpa di kawasan lcct di hotel air asia setelah memeriksa gred saya akan bayar cash

    siala emai mcemcompany@gmail.com atau hubungi saya di talian +6738953005

    terima kasih,saya tidak mahu kayu yang di campur minyak diesel

  37. Saya mempunyai sebatang pokok gaharu tumbuh semulajadi di kebun sy di Rembau, NS. Umor pkk lbh kurang 30 tahun, telah disahkan ia pokok gaharu oleh orang asli, 2 pemeluk, tinggi ~ 80-100kaki. Ingin mencari serious buyer. Hubungi saya di talian 017-6202 633

  38. Assalamualaikum,

    KEPADA TUAN/USTAZ/SHEIKH/HAJI/DATO’/SAUDARA/SAUDARI…

    Saya Syahrul dari Pekan Pahang Malaysia.

    Saya mempunyai kilang yang mengeluarkan minyak kayu gaharu.

    Saya MENCARI AGEN untuk memasarkan minyak gaharu saya.

    Saya jual pada harga RM300 / 12gram.

    Anda boleh menjualnya semula pada harga RM350-450 / 12grams.

    Pasaran sangat luas, kerana pendakwah-pendakwah dan qarqul tabligh sentiasa mengguna pakai minyak gaharu kami di Masjid India, dan Sri Petaling…

    Terdapat juga pembeli secara pukal dari Dubai,Riyadh,Qatar,Singapura,Britain,dan sebagainya lagi…

    Anda tidak perlu susah payah menyuling kayu gaharu untuk mendapatkan minyaknya…KERANA MODAL BESAR DAN PENGETAHUAN KURANG ADALAH RISIKO YANG ANDA TAK PERLU TANGGUNG..

    Produk saya telah siap dijenamakan dan di pek secara ekslusif..(PEKAN GAHARU)

    Anda tempah, saya kirim terus kepada anda menggunakan pos laju…

    Anda hanya perlu recommend pada sahabat-sahabat, ustaz-ustaz, para pendakwah tabligh, dan sesiapa sahaja atau iklankan menerusi internet (facebook/twitter/blog)…

    Boleh dibawa sembahyang dan ke majlis-majlis ilmu dan majlis taklim..

    Jana pendapatan sampingan sendiri melalui produk minyak kayu gaharu saya…

    PROMOSI HEBAT :

    Satu kotak : Rm300
    Tiga Kotak : Rm800

    SEPULUH KOTAK :RM2500 PLUS PERCUMA SATU KOTAK

    Hubungi saya 014-8470358
    e-mel saya : syahglobal@gmail.com

    AKAUN : MAYBANK 101254093689
    : BANK RAKYAT 220121649571
    : BANK ISLAM 03018020768350
    : BANK SIMPANAN NASIONAL 0310029000319437
    : BANK CIMB 14150067091527
    : BANK RHB 11807600021979

    SEMUA AKAUN DI ATAS NAMA : NOOR REHA BINTI SHAFIIN

    SILA CALL/SMS/EMEL UNTUK TEMPAHAN..

    JANA PENDAPATAN SEKARANG,BERTUKARLAH KEPADA WANGIAN TANPA ALKOHOL..HALAL DAN TOIYIBA!!!!

  39. SAYA PEMBEKAL PATI MINYAK GAHARU ASLI DARI MALAYSIA[25RM/ML],KALIMANTAN[20RM/ML] DAN DAHNL OUD[INDIA,30RM/ML],,JUGA OUD MUATTAKH,DAN OUD SEUFI,,IAITU MINYAK GAHARU YANG BIASA DI JUAL DI TIMUR TENGAH..0126699298

  40. salam sejahtera…
    keluarga kami ada menanam pokok gharu..
    berada di SABAH.
    kini usianya 4 tahun..
    jumlah keseluruhan ada 400 pokok..
    sesiapa yang berminat..
    sila hubungi 01129235095 atau ayah saya 0198024931

  41. Assalamualaikum.

    Saya Zamri dari Nilai N9…mencari teras gaharu liar/hutan pelbagai gred untuk dibeli dengan harga yang berpatutan. Berminat..sila hubungi saya 0192743757.

  42. ada stok teras gaharu,jika berminat membeli hubungi saya d sabah
    winmsk2001 @ gmail .com
    ada gambar kalau dan sampel kalau mau lihat

  43. saya ada 6 batang pokok gaharu berusia lebih 50 tahun, sesiapa yg berminat sila hubungi saya no; 0197001382

  44. Salam,saya merupakan pencari kayu teras di kawasan hutan daerah Baling Kedah,saya ada menyimpan stok kayu teras yang baru di ambil dari hutan,anggaran umur teras ini lebih dari 20 tahun,jikalau ada sesiapa yang berminat dengan kayu teras saya sila hubungi saya – 0125365745 / 0124995203

  45. Assalamualaukum dan salam sejahtera, kami dari syarikat gunung cipta sdn bhd ingin menjual lot-lot tanah,dan share untuk menjalankan hasil tanaman pokok gaharu,atau agarwood yang sangat-sangat bernilai.

    Barang siapa berminat, sila hubungi saya hafiz (pegawai pemasaran) di talian 013-3376711.

    Bersama memakmurkan bumi…

  46. mencari pembekal kayu gaharu di kawasan gua musang,.
    nak sebanyak mungkin
    klau ada sila hubungi 0139349054

  47. salam,saya pembekal minyak gaharu asli,100% asli.. (Rm200) dan minyak wangi gaharu 3ml (rm30),6 ml (rm50),12ml (rm100) berminat sila hubungi saya 0127832514

  48. Salam…saya dari brunei nak cari mana2 penjual minyak gaharu sila email kpada saya norrahidah.marsal@damitworleyparsons,antu408@hotmail.com,casper3780@hotmail.com

  49. Saya ada membekalkan anak benih gaharu pelbagai jenis subintegra(thailand), crassna (kemboja) dan malacensis (malaysia) dalam pelbagai saiz harga antara rm2.50 hingga rm6 sepokok. Sekarang stok pk liar malaysia (malacenssis) ada hampir 40 ribu pokok. Juga saya membekalkan inokulan untuk suntikan pokok yang bersaiz besar betis (ukurlilit 30 cm) sudah menjadi teras. rujuk facebook saya biji benih gaharu untuk lihat kesan teras. juga saya menediakan khidmat bekal benih gaharu serta menanam(dgn kayu pancang)serta membaja dengan kos sepokok rm7 – rm9 bergantung kepada saiz pokok. Berminat hubungi saya ditalian 013-9461168 atau 017-9066618 – Mohd Samsudin.

  50. saya ada menjual anak pokok gaharu dengan ketinggian 1 hingga 7 kaki dengan harga yg sgt berpatutan.. selain itu anak pokok hutan yg lain seperti meranti , mahang , jelutong juga saya bekalkan.. sebarang info boleh layari blog saya nurserialunanemas.blogspot.com atau hubungi saya 0122101314.. terima kasih

  51. sesiapa yg berminat nak membeli pokok gaharu berumur anggaran 10 tahun sila hubungi saya segera…pokok dlm 100btg…jualan murah!!! sebelum pokok nk di tolak oleh jentera sesiapa berminat hubungi saya segera…012 5958893 en. muhamad raduan. kawasan juasseh n.sembilan

  52. sesiapa yg berminat nak membeli pokok gaharu berumur anggaran 10 tahun sila hubungi saya segera…pokok dlm 100btg…jualan murah!!! sebelum pokok nk di tolak oleh jentera sesiapa berminat hubungi saya segera…012 5958893 en. muhamad raduan. kawasan juasseh n.sembilan. copek nt kot molopong kang…doreh jang

  53. Menjual pelbagai jenis anak pokok hutan karas / gaharu / meranti / jelutong

    anak pokok spesis hutan untuk dijual
    karas = tinggi 1 kaki – 7 kaki
    meranti = 3kaki-4kaki
    jelutong = 1 kaki – 3 kaki
    mahang = 3kaki-7kaki

    sebarang maklumat boleh melayari blog kami alunanemas.blogspot.com atau hubungi saya en suhani 0122101314 / en osman 0166755206
    HARGA ADALAH DIJAMIN ANTARA YANG TERMURAH DI PASARAN.. :)
    TERIMA KASIH..

    anak pokok karas gaharu tepu meranti jelutong

  54. Salam tuan-tuan dan puan-puan,

    Jika ada sesiapa yang berminat untuk membeli Kayu Gaharu Super King,Gred A,B,C dan D. Ia terdapat di dalam hutan berpuluh-puluh tahun lamanya.Ia dicari di dalam hutan di sabah. Pada berminat sila maklumkan kembali kepada saya.

    Sila hubungi :

    Afiq :017-6024369
    Aiza :017-2390533

  55. Salam semua,

    UNTUK DIJUAL: Saya mempunyai pokok karas/gaharu jenis Aq. malaccensis ditanam sebanyak 1,000 pokok berusia 8 tahun diameter > 15cm dan belum diinokulat. Lokasi di Merchang, Terengganu. Sekiranya berminat, sila hubungi saya WAN : 019-9890773…harga boleh runding dan tawaran kepada mereka yang bagi harga terbaik…

  56. Sy di melaka.ingin menjual kayu2 gaharu pelbagai jenis ke pasaran brunei..boleh hubungi sy 0172651437

  57. salam…

    saya mencari penjual kayu gaharu gred A,B,C,D,E n Super…sila hunbungi saya di talian 0128301819…

  58. saya mahu membelin kayu gaharu anda yang sudah dipotong atau yang sudah berada dalam simpanan tuan-tuan dan puan-puan., sila hubingi saya atau mail saya. 0198478157/ amat2hack@yahoo.com/amathack84@gmail.com.

  59. Saya ada stok yg banyak untuk anak benih pokok candan dan benih kelapa pandan.hubungi saya 0172651437

  60. saya ada sepokok gaharu berusia berpuluh tahun ukuran lilit 90 inci siap sedia untuk dijual sila hubungi saya dengan segera.kawasan di daerah tanah merah kelantan.hp 0162521112.thanks.

  61. Salam Semua,

    sy ada menanam Pokok depu pada tahun 2008 dan sekarang telah berumur 5tahun
    quantity sebanyak 150pokok yg masih hidup
    bertempat di kedah daerah Sik
    pada yg berminat untuk membeli silalah hubungi sya k.

    019-229 6949 Ali

  62. Salam….sya ada mempunyai teras gaharu baru di jumpai di hutan banjaran titiwangsa berdekatan dgn kpg saya.teras mempunyai pelbagai warna diantara : hitam, coklat tua,perang dn kuning.setelah dikupas kulit didapati berat lebih kurang 20 kilo teras shj.kulit tarahan pun ada dn masih berbau wangi walaupn dh kering dlm masa 1 minggu.jenis pokok saya x tau tetapi anggaran umur pokok mngkin sudah 20 tahun ++.jika ada tuan2 yg berminat boleh hubungi saya di talian hpone 0169169746 email : bluesboy9169746@gmail.com.my. gaharu ini adalah first time saya dpat dn mahu menjualnya.reply dgn segera jika berminat ….wsalam…

  63. -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok gaharu hybrid dengan anak pokok biasa
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 300 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -khidmat nasihat penanaman pokok hagaru
    -buat periuk stim gaharu,periuk hasil minyak bajet boleh di ubah mengikut kemampuan

    GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    017-6473815
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  64. saya ingin menjual kayu gaharu pokok liar/hutan sebesar 2 pemeluk sudah ditebng dan di potong angaran 80++ tahun ..pembeli yg bermnat sila hubungi saya dia no.
    0134911196

  65. syarikat saya menjual lot tanah bersama pokok gaharu… harga yang sangat murah… jika berminat hubungi sya 0136501502

  66. Salam..
    saya mempunyai 43 btg pokok gaharu hutan berusia 50 – 80 tahun,di KUALA PILAH, N.SEMBILAN. setakat ini 12 btg pokok yg telah tua/sakit yg menghasilkan bau gaharu yg kuat, berminat hubungi saya 013-2552923 @ mohdfaisal065@gmail.com
    terima kasih.

  67. Gaharu Emas KB Sabah -017-6473815-

    -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 300 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan

    -GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  68. gaharu emas kb sabah

    Gaharu Emas KB Sabah -017-6473815-

    -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 300 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan

    -GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  69. maaf lanjutan

    Kalau ada sesiapa yang berminat boleh hubungi saya.012-4881042
    Saya ada 100 pokok gaharu 60 pokok sudah di suntik ubat.Sudah 1 tahun di suntik.pokok dah berumur 6 tahun.Ukurlilit max 57cm-min 39cm.
    Lokasi Kuala ketil kedah

  70. Saya mempunyai kayu bibit gaharu dan bibit cendana yang di ambil didalam hutan.sekitar semenanjung.jika ada mana2 pihak yg berhajat berurus niaga bolehlah menghubungi saya di talian 0169169746 dan email:bluesboy9169746@gmail.com.my. cepat selagi stok masih fresh di dalam simpanan saya.

  71. Saya ada se pokok gaharu yg berusia lebih 40 tahun. Telah 3 tahun di suntik agar jadi teras.Dah confirm ada teras.Sesiapa berminat boleh hubungi saya di talian 0194707710. Lokasi Jitra Kedah

  72. gaharu emas kb sabah says:
    3 July, 2013 at 11:54 pm
    gaharu emas kb sabah

    Gaharu Emas KB Sabah -017-6473815-

    -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 300 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan

    -GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  73. Saya nak beli minyak gaharu dari pelbagai gred. Beli secara borong. Hubungi saya 0194077748.

    Harga yg menarik, serta kualiti yang terbaik akan kami jadikan sandaran utk terus oder dari anda.

  74. Gaharu Emas KB Sabah -017-6473815-

    -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 250, 1 lit dan rm 300,1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan

    -GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  75. READY STOCK ….!!!

    GAHARU segala jenis dan class.
    – Sink or no sink

    Asli dari alam.
    Bagi anda yang serius beli gaharu bisa contact saya.

    +6282195813348
    +6285395031314

  76. gaharu jenis subintergra.
    saya ada membekal anak pokok gaharu harga borong.
    ada pelbagai sainz dari 1kaki hingga ke 7kaki.
    call 0122240951.

  77. saya nak beli pokok gaharu matang yg siap nak di inokulasi dgn harga kira Rm500-1000 se pokok di utamakn kawasan ulutiram n sekitar johor. bila ada yg nak jual bole sekira nya contak hp no 0143807304 trims

  78. Gaharu Emas KB Sabah -017-6473815

    -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 250, 1 lit dan rm 300,1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan

    -GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  79. Kepada para pengusaha kecil-kecilan minyak gaharu tulen, jika anda mempunyai minyak gaharu dan tiada pasaran untuk menjualnya sila emailkan kepada saya di redz_m191@yahoo.ca

    Sila nyatakan kuantiti yg anda miliki dan harga sekali.
    Jika harga yg ditawarkan berpatutan saya akan membelinya dan isyaallah urus niaga dan permintaan saya akan diteruskan setiap bulan.
    Pasti kan harga anda adalah harga borong dan bukan harga pasaran untuk end user.

  80. kami mempunyai 50 pokok kayu gaharu yang berusia 3 tahun di sekitar pasir gudang
    kami mengalu alukan pembeli yang berminat

  81. saya mau kerja sam dgn pengusuha yg menyuling gaharu dan bisa membuat kan saya geran import/export kayu gaharu untk memudahkn kerja sama, sebab saya ada bnyk gubal/chip gaharu dari kampung saya di indonesia untk dijual trims. kalo ada syarikat untk kerjasama sila hub. saya di no 0143807304

  82. assamualaikum
    sy ada pokok gaharu usia 6 tahun, jika sapa yang berminat boleh borong 2400 ,sepokok nilai RM1000
    dan sesiapa ade nak jual teras ghaharu di kawasan jb, juga boleh call sy

    call maswan 012 7616583

  83. assalammualaikum

    saya ada ready stock gaharu untuk dijual kepada yang berminat.
    Sila hubungi saya di 013-3060909

  84. Gaharu Emas KB Sabah -017-6473815 (kuala Lumpur )

    -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin gaharu .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan( Harga boleh runding )

    -GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

    – GAHARU EMAS KB SABAH CAWANGAN KUALA LUMPUR (BANGSAR)

  85. Saya Ronie James Penjual Gaharu liar sekitar Sabah siap dibersihkan dengan pelbagai gred. Sila terangkan urusniaga untuk penjualan. Sekian dan terima kasih

  86. Salam,

    Kami mempunyai beberapa batang pokok gaharu liar di kampung sekitar Temerloh, Pahang. Dianggarkan pokok tersebut telah berusia sekitar 30-50 tahun.

    Kami ingin mencari pengusaha minyak/pembeli yang ingin membeli pokok-pokok tersebut. Sila hubungi kami di no:012-6988645(asri)

  87. Dl sy bekerja sebgai project menager d green agro,segala cara plantattion perhikmatan d sedia kan,.Plantation and supplies sevis,PLAN AGARWOOD FOR A BETTER TOMORROW

  88. saya mau jual gaharu asal dari pulau NIAS umur 65 tahun lebih diameter 350 s.d 600cm ada 37 pohon tidak pernah di inokulasi, saya mau cari yang mau kerja sama atau pembeli siap panen,.

    peminat hub: 081295152229, 081310062224 dgn BAPAK ZEBUA,.

  89. Gaharu Emas KB Sabah -017-6473815

    -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 200, 1 lit dan rm 250,1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan

    -GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  90. * GAHARU EMAS KOTA BELUD,SABAH, MALAYSIA*

    – 017-6473815 / 03-22421737

    – Super Duper INJECTION gaharu tree .

    – Injection in all asian and malaysia .

    – Taknik injection proved to produce agarwood core Super Injection .

    – Selling a plant-based vaksin . ( Free of chemicals)

    – Selling gaharu vaksin in powder form.

    ——————————————————————-
    – SUPER DUPER INJECTION pokok gaharu.

    – Injection seluruh malaysia .

    – Taknik injection terbukti menghasilkan teras gaharu Super Injection.

    – Menjual vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan.(bebas dari bahan kimia )

    -Menjual vaksin gaharu dalam bentuk serbuk.

  91. Salam… saya hendak menjual pokok gaharu sebanyak 500 batang pokok berusia lebih kurang 6tahun peningalan arwah ayah saya di bota perak.. harga boleh dirunding.. no tel 0183504831, 0172250860

  92. 216 btg pokok gaharu liar berusia 5 tahun untk dijual area pahang.

    sesiapa yang berminat utk membeli sila hubungi sy 012-2421578 (iqmal)

  93. Saya ada 100 pokok gaharu berusia 6 tahun di simpang renggam. Johor. Bagi yang berminat boleh call saya ditalian 0197391873.

  94. nampaknya macam penjual yang ramai di sini…. mati mati cari pembeli…. ada ke yang dapat menjual di sini…?

  95. GAHARU EMAS KOTA BELUD,SABAH, MALAYSIA*

    – 017-6473815 / 03-22421737

    – Super Duper INJECTION gaharu tree .

    – Injection in all asian and malaysia .

    – Taknik injection proved to produce agarwood core Super Injection .

    – Selling a plant-based vaksin . ( Free of chemicals)

    – Selling gaharu vaksin in powder form.

  96. saya ingin membeli anak pokok gaharu . mcm mane cara untuk dapat kan beneh boleh tolong bantu .mat kahar 0177753531

  97. Saya ada gaharu Aquilaria kelas AB ( hitam, tidak tenggelam ) & medang A
    Untuk pembeli SERIUS hubungi 082332359648
    Atau PIN BB 28C5D7EB
    Terima kasih

  98. Kayu yg baru ditebang..sedia untuk dijual..buyer dicari! Lokasi temerloh pahang! 011-34333083..asri.

  99. Salam,saya ada buyer kayu gaharu org Arab dan Pakistan,
    Kayu je..
    Gred AAA dan Gred B.

    Contact saya 0179928884
    Sms/whatsapp

  100. Saya ingin membeli kayu gaharu, sesiapa yang ingin menjual sila sms @ hubungi saya d talian 013-8991644…saya perlu secepat mungkin..terima kasih..(penjual sekitar sabah.)

  101. saya mewakili Bos saya dari Arab Teluk.jika tuan ada kayu gaharu super,aaa dan juga yang di inokulan,sila hubungi saya dengan segera.pasaran di Arab Teluk sungguh besar.semoga ALLAH menberi rezeki yang halal pada kita semua.Amin…..0136006557

  102. -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok gaharu hybrid dengan anak pokok biasa
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 200, 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan( SUPER DUPER VAKSIN,SUPER DUPER VAKSIN GAHARU.)
    -khidmat nasihat penanaman pokok hagaru

    GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    017-6473815
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  103. —->>>>KHIDMAT SELURUH MALAYSIA———<<<<<<

    -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok gaharu hybrid dengan anak pokok biasa
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 200, 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan( SUPER DUPER VAKSIN,SUPER DUPER VAKSIN GAHARU.)
    -khidmat nasihat penanaman pokok hagaru

    GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    017-6473815
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  104. saya menjual kayu gaharu berusia 8 tahun. kira2 60 kg pokok siap dipotong utk dijual. serious buyer only. johor diutamakan. hubungi sya. 0177446095

  105. Saya adalah pembeli dan penjual gaharu pelbagai gred. Jika berminat sila hubungi saya 0133908648. Harga boleh dirunding.

  106. -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok gaharu hybrid dengan anak pokok biasa Aqualaria Malacinsis,Sub Integra,Crasna dan lain2 lg
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 200, 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan( SUPER DUPER VAKSIN,SUPER DUPER VAKSIN GAHARU.)
    -khidmat nasihat penanaman pokok hagaru

    GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    017-6473815
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  107. Salam semua buyer gaharu…

    Saya mencari pembeli teras gaharu area johor bahru… Jika sesiapa yang berminat nak membeli boleh email saya di mohdsalman947@gmail.com atau whatsapp/wechat/sms saya 0197280043/0177045502 …. Bekalan hasil dari hutan… #Pencari gaharu hutan…. Anda juga boleh membuat permintaan jika mahu bekalan… Kami akan cuba usahakan…

    Sekian…

  108. SAYA ADA POKOK GAHARU GRED A USIA 30 TAHUN ++ DALAM 50-60 BATANG POKOK. BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA 0132052779 HARGA BOLEH BINCANG.

  109. salam satu malaysia…

    saya daripada classified resources sdn bhd, syarikat kami sudah lama berkecimpung dalam dunia gaharu..

    syarikat kami sedang mencari pengedar untuk produk kesihatan dan kecantikkan terbaru daripada syarikat kami iaitu Min’s Agarwood
    fb-Min’s Agarwood
    produk kami berasaskan gaharu asli 100%
    berminat/pertanyaan hubungi amirul -019 9448674

  110. Saya ada minat nak beli kayu gaharu pelbagai gred. Saya nak partner dengan supplier yang boleh membekal secara consistent dan harga berpatutan untuk market China.

  111. -menjual teras gaharu natural/hasil injek
    -menjual anak pokok gaharu hybrid dengan anak pokok biasa Aqualaria Malacinsis,Sub Integra,Crasna dan lain2 lg
    -injek pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan
    -menjual vaksin rm 200, 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbuh-tumbuhan( SUPER DUPER VAKSIN,SUPER DUPER VAKSIN GAHARU.)
    -khidmat nasihat penanaman pokok hagaru

    GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    017-6473815
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  112. aslamualaikum wrwb,,,slamat ml sy rian asal pontianak,,,mw menjual kayu gahru hitam,,,super king,,,super arab,,,sper arab grade A dan B,,,akar gaharu,,,angkaras medangan tenggelam,,,barang resmi ada dipontianak tepatnya ambawang,,,,minat hubungi sy di CP 081381716445 atau pin BB sy 2387CFAF,,,trimakasi

  113. Assalamualaikum,,kepada pembeli yg mahukan teras gaharu siap proses pelbagai gred,ready stok,,berminat sila hubunggi saya 017-2404 723 yuz,,call,whatsapp,,terima kasih

  114. -menjual teras gaharu natural/hasil injek

    -menjual anak pokok gaharu hybrid dengan anak pokok biasa Aqualaria Malacinsis,Sub Integra,Crasna dan lain2 lg.

    -Khidmat suntikan pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan.

    -menjual vaksin rm 200, 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbu-tumbuhan .walau bagaimana pun jika pembelian melebihi 20 liter harga vaksin akan di kurangkan menjadi 150 seliter …..

    ++ suntikan pokok gaharu ada 4 cara iaitu ;
    –>> Drip vaksin
    –>> Bamboo Stick sistem
    –>> Opret kulit dan spray vaksin
    –>> Super Duper teknik

    -menjual pisau carving gaharu

    -khidmat nasihat penanaman pokok hagaru

    GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    ( 017-6473815)
    CAWANGAN KUALA LUMPUR( 03-2421737)
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  115. Sy pembeli kayu gaharu dr pelbagai gred.kalau ad stok blh bagitau. 011 146 77 666..liza..
    kalau ade yg berminat nk membeli dr saya pun boleh..

  116. saya mencari pembeli pokok gaharu yang sudah di suntik. area kb sabah…sesiapa yang berminat hubung no ini…0135587680

  117. -menjual teras gaharu natural/hasil injek

    -menjual anak pokok gaharu hybrid dengan anak pokok biasa Aqualaria Malacinsis,Sub Integra,Crasna dan lain2 lg.

    -Khidmat suntikan pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan.

    -menjual vaksin rm 200, 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbu-tumbuhan .walau bagaimana pun jika pembelian melebihi 20 liter harga vaksin akan di kurangkan menjadi 150 seliter …..

    ++ suntikan pokok gaharu ada 4 cara iaitu ;
    –>> Drip vaksin
    –>> Bamboo Stick sistem
    –>> Opret kulit dan spray vaksin
    –>> Super Duper teknik

    -menjual pisau carving gaharu

    -khidmat nasihat penanaman pokok hagaru

    GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    ( 017-6473815)
    CAWANGAN KUALA LUMPUR( 03-2421737)
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  118. Saya ada jual suntikan untuk pohon Gaharu
    600ml Botol Aqua harganya 1,7jt
    buatan sendiri kualitas dijamin Bagus
    diwajibkan pohon yang berusia 3 tahun keatas

    Kemudian saya juga ada menjual bibit Gaharu dengan ukuran 4-8cm
    Harga kisaran Rp17rb – 21rb
    Info Lebih lanjut 0856 661 1994
    Atau 73cc843F

  119. salam semua warga gaharu
    Disini saya nak maklumkan pada pembeli dan pemajak pokok gaharu
    kami sudah menanam pokok gaharu sebanyak 1000 batang ditanah persendirian didalam usia 4 tahun.untuk makluman saudara,pokok kami belum dienjet lagi dan ingin menjual atau memajak kepada sesiapa yang berminat.sekiranya ade pembeli atau pemajak yang berminat sila hubungi saya ditalian 0196682087

  120. -menjual teras gaharu natural/hasil injek

    -menjual anak pokok Aqualaria Malacinsis,Sub Integra,sinensis dan lain2 lg.

    -Khidmat suntikan pokok gaharu mengunakan vaksin berasaskan tumbuh-tumbuhan.

    -menjual vaksin rm 200, 1 lit .pelbagai jenis semua berasaskan tumbu-tumbuhan .walau bagaimana pun jika pembelian melebihi 20 liter harga vaksin akan di kurangkan menjadi 150 seliter …..

    ++ suntikan pokok gaharu ada 4 cara iaitu ;
    –>> Drip vaksin
    –>> Bamboo Stick sistem
    –>> Opret kulit dan spray vaksin
    –>> Super Duper teknik

    -menjual pisau carving gaharu

    -khidmat nasihat penanaman pokok hagaru

    GAHARU EMAS KOTA BELUD SABAH,JALAN KUDAT,KG TAMBILAUNG,KOTA BELUD,SABAH
    ( 017-6473815)
    CAWANGAN KUALA LUMPUR( 03-2421737)
    FB-GAHARU EMAS KB SABAH .

  121. salam… sy ada 5 batang pokok gaharu liar berusia puluhan tahun di kebon sy, besar angaran 2 pemelok.
    sesiapa berminat boleh hubungi saya.
    no…0196250430.

  122. ( GAHARU EMAS KBS ENTERPRISE )

    H/P- 017-6473815 ( WHATAAP)( SELURUH MALAYSIA )
    H/P- 013-8183815 ( WHATAAP)( SELURUH MALAYSIA )
    TEL-03-2421737( KUALA LUMPUR )

    ( GAHARU MAS KB SABAH )

    H/P- 010-7932126 ( WHATAAP)( SABAH )
    H/P-011- 15399725 ( WHATAAP )(SABAH )

    Dengan kos Rm 0.50 sen setiap lubang suntikan anda mampu membuat suntikan Pokok Gaharu sendiri .Fikir fikirkan Dan renung renungkan……..

    –KHIDMAT SUNTIKAN POKOK GAHARU bermula ( RM 0.50 sen ) satu lubang
    –MENJUAL BAJA KHAS UNTUK POKOK GAHARU
    –MENJUAL VAKSIN SUNTIKAN POKOK GAHARU
    — MENJUAL BAMBOO STICK KHAS SUNTIKAN POKOK GAHARU
    –PERCUMA TUNJUK AJAR CARA SUNTIKAN POKOK GAHARU
    — PERCUMA TUNJUK AJAR PENYEDIAAN PERALATAN SUNTIKAN DENGAN LENGKAP
    — MENJUAL PERALATAN SUNTIKAN POKOK GAHARU
    — KHIDMAT SUNTIKAN POKOK GAHARU SECARA USAHASAMA 60%/40%
    — MENJUAL PISAU CARVING GAHARU
    –MENJUAL TERAS GAHARU NATURAL
    — MENJUAL TERAS GAHARU HASIL SUNTIKAN
    — MENJUAL KAYU RACIK POKOK GAHARU
    — MENJUAL SERBUK KAYU GAHARU
    — MENJUAL GELANG KAYU GAHARU
    — MENJUAL TASBI KAYU GAHARU
    — MENERIMA TEMPAHAN MINYAK GAHARU
    — MENERIMA TEMPAHAN GELANG GAHARU

  123. saya ada pokok gaharu berusia 5 tahun atas jd saya nak tebang utk jual ada sesiapa bermimat….0122542867 sudir

  124. siapa nak beli kayu gaharu dipontianak kalimantan barat indonesia berbagai jenis gred kacang2,chips ,ab ,super saba2 dan gaharu buaya sila contac.081345353318

  125. ( GAHARU EMAS KBS ENTERPRISE )

    H/P- 017-6473815 ( WHATAAP)( SELURUH MALAYSIA )
    H/P- 013-8183815 ( WHATAAP)( SELURUH MALAYSIA )
    TEL-03-2421737( KUALA LUMPUR )

    ( GAHARU MAS KB SABAH )

    H/P- 010-7932126 ( WHATAAP)( SABAH )
    H/P-011- 15399725 ( WHATAAP )(SABAH )

    Dengan kos Rm 0.50 sen setiap lubang suntikan anda mampu membuat suntikan Pokok Gaharu sendiri .Fikir fikirkan Dan renung renungkan……..

    –KHIDMAT SUNTIKAN POKOK GAHARU bermula ( RM 0.50 sen ) satu lubang
    –MENJUAL BAJA KHAS UNTUK POKOK GAHARU
    –MENJUAL VAKSIN SUNTIKAN POKOK GAHARU
    – MENJUAL BAMBOO STICK KHAS SUNTIKAN POKOK GAHARU
    –PERCUMA TUNJUK AJAR CARA SUNTIKAN POKOK GAHARU
    – PERCUMA TUNJUK AJAR PENYEDIAAN PERALATAN SUNTIKAN DENGAN LENGKAP
    – MENJUAL PERALATAN SUNTIKAN POKOK GAHARU
    – KHIDMAT SUNTIKAN POKOK GAHARU SECARA USAHASAMA 60%/40%
    – MENJUAL PISAU CARVING GAHARU
    –MENJUAL TERAS GAHARU NATURAL
    – MENJUAL TERAS GAHARU HASIL SUNTIKAN
    – MENJUAL KAYU RACIK POKOK GAHARU
    – MENJUAL SERBUK KAYU GAHARU
    – MENJUAL GELANG KAYU GAHARU
    – MENJUAL TASBI KAYU GAHARU
    – MENERIMA TEMPAHAN MINYAK GAHARU
    – MENERIMA TEMPAHAN GELANG GAHARU

  126. Kayu Gaharu Super A ( Arab Chip ) untuk dijual. Kuantiti dalam 350g. location KL. Berminat SMS/ Whatapp 0196896427

  127. Saya memproduksi tepung kayu gaharu buaya 80 mesh. Harga murah Rp. 75.000,00 per kg (harga) pabrik. Packing per 25 kg. Silahkan hubungi 085692763529

  128. Saya mempunyai 1.5 hektar tanaman pokok karas dan usia pokok dah menjangkau 8 tahun dan pokok pun dah injection….. sesiapa berminat untuk membeli sila e-mel mhelmi@xybase.com or whatsapp 0194132605 untuk perbincangan lanjut

  129. Saya Zen dari kedah, minat membeli daun atau teh gaharu, sila email atau telefon saya jika anda memiliki kebun sendiri. 0194969989, TQ

  130. ( GAHARU EMAS KBS ENTERPRISE )

    H/P- 017-6473815 ( WHATAAP)( SELURUH MALAYSIA )
    H/P- 013-8183815 ( WHATAAP)( SELURUH MALAYSIA )
    TEL-03-2421737( KUALA LUMPUR )

    ( GAHARU MAS KB SABAH )

    H/P- 010-7932126 ( WHATAAP)( SABAH )
    H/P-011- 15399725 ( WHATAAP )(SABAH )

    Dengan kos Rm 0.50 sen setiap lubang suntikan anda mampu membuat suntikan Pokok Gaharu sendiri .Fikir fikirkan Dan renung renungkan……..

    –KHIDMAT SUNTIKAN POKOK GAHARU bermula ( RM 0.50 sen ) satu lubang
    –MENJUAL BAJA KHAS UNTUK POKOK GAHARU
    –MENJUAL VAKSIN SUNTIKAN POKOK GAHARU
    – MENJUAL BAMBOO STICK KHAS SUNTIKAN POKOK GAHARU
    –PERCUMA TUNJUK AJAR CARA SUNTIKAN POKOK GAHARU
    – PERCUMA TUNJUK AJAR PENYEDIAAN PERALATAN SUNTIKAN DENGAN LENGKAP
    – MENJUAL PERALATAN SUNTIKAN POKOK GAHARU
    – KHIDMAT SUNTIKAN POKOK GAHARU SECARA USAHASAMA 60%/40%
    – MENJUAL PISAU CARVING GAHARU
    –MENJUAL TERAS GAHARU NATURAL
    – MENJUAL TERAS GAHARU HASIL SUNTIKAN
    – MENJUAL KAYU RACIK POKOK GAHARU
    – MENJUAL SERBUK KAYU GAHARU
    – MENJUAL GELANG KAYU GAHARU
    – MENJUAL TASBI KAYU GAHARU
    – MENERIMA TEMPAHAN MINYAK GAHARU
    – MENERIMA TEMPAHAN GELANG GAHARU
    -MENJUAL TERAS GAHARU NATURAL

  131. As Salam semua..saya Amri dari Tawau Sabah. Saya mempunyai minyak gaharu tulin berwarna coklat kehitaman sebanyak 5 liter lebih dan ingin menjualnya kepada sesiapa yang berminat. Harga boleh runding 15-20% di bawah harga pasaran. Kepada pembeli yang berminat, sila hubungi saya di talian 019-8423480 atau email saya di ayuniputeriy@hotmail.com

  132. kepada sesiapa yang ingin menjual teras gaharu yang sudah di proses,pokok yang sudah menghasilkan teras terutama warga di sekitar negeri sabah,pihak kami akan membeli dengan harga yang tinggi mengikut gred.untuk maklumat lanjut sila hubungi saya no.0168364668/013-5485667

  133. saya penbekal kayu gaharu gerat….. asli dari hutan gerat e/d/c/b kalau dapat grat A …..

  134. jika ada yang berminat membeli pokok gaharu yang sudah matang belum disuntik sekitar 5000 pokok dan ukurlilit10 keatas sila hubungi syarikat kami disabah. tel: 0105270360-pengurus. harga boleh dirunding
    segera. email: drmegasinding@yahoo.com.my

  135. GAHARU EMAS KB SABAH ENTERPRISE
    AGIHAN SETIAP PESERTA SEBANYAK 1 LITER VAKSIN GAHARU PERCUMA……….017-6473815 / 03-22421737

    BENGKEL ASAS MEMBUAT VAKSIN GAHARU. BELAJAR MEMBUAT VAKSIN GAHARU ATAU INOKULEN GAHARU ……..

    -PENGENALAN VAKSIN GAHARU
    -PRATIKAL PENYEDIAAN BAHAN-BAHAN
    -PENYEDIAAN PERALATAN
    -LANGKAH-LANGKAH PENYEDIAHAN
    -TEKNIK DAN PENGUNAAN VAKSIN GAHARU
    -PENGENALAN TERAS GAHARU
    -PASARAN

  136. Saya ada pokok gaharu 4500 pokok yang sudah 7tahun. Sekiranya berminat untuk beli, sila contact saya, 0126570393. Eric

  137. saya ada 10 batang pokok gaharu belum disuntik berumur 7 tahun untuk dijual harga bolih dirunding di kuala selangor

  138. GAHARU EMAS KB SABAH ENTERPRISE
    AGIHAN SETIAP PESERTA SEBANYAK 1 LITER VAKSIN GAHARU PERCUMA……….017-6473815 / 03-22421737

    BENGKEL ASAS MEMBUAT VAKSIN GAHARU. BELAJAR MEMBUAT VAKSIN GAHARU ATAU INOKULEN GAHARU ……..

    -PENGENALAN VAKSIN GAHARU
    -PRATIKAL PENYEDIAAN BAHAN-BAHAN
    -PENYEDIAAN PERALATAN
    -LANGKAH-LANGKAH PENYEDIAHAN
    -TEKNIK DAN PENGUNAAN VAKSIN GAHARU
    -PENGENALAN TERAS GAHARU
    -PASARAN

  139. yg berminat beli resin/getah gaharu dan koleksi dari papua.
    silahkan hubungi nmr ini; 085230306767
    cari mitra kerja yg baik

  140. GAHARU EMAS KBS ENTERPRISE ( K.Lumpur ) -0176473815
    GAHARU MAS KB SABAH ( K.KINABALU )-0126773110
    AGIHAN SETIAP PESERTA SEBANYAK 1 LITER VAKSIN GAHARU PERCUMA………( K.LUMPUR )- 03-22421737

    BENGKEL ASAS MEMBUAT VAKSIN GAHARU. BELAJAR MEMBUAT VAKSIN GAHARU ATAU INOKULEN GAHARU ……..

    -PENGENALAN VAKSIN GAHARU
    -PRATIKAL PENYEDIAAN BAHAN-BAHAN
    -PENYEDIAAN PERALATAN
    -LANGKAH-LANGKAH PENYEDIAHAN
    -TEKNIK DAN PENGUNAAN VAKSIN GAHARU
    -PENGENALAN TERAS GAHARU
    -PASARAN

  141. Salam sejahtera.. Saya ada gaharu pelbagai gred untuk dijual..berminat sila hubungi saya 0195625256

  142. Saya mgkin slh s’owg p’milik atau p’usaha gaharu yg muda.. tapak p’nanaman saya adalah d’sekitar halaman rumah saya yg luaz yg t’letak d’kampung buntal,santubong ,sarawak.. saya m’punyai 20 atau lbeh,pokok gaharu yg sdh hmpir s’thun usiany.. dgn ini, SAYA IGN M’CARI P’JUAL VAKSIN YG B’ADA B’DKATAN…!! hubungi saya di – : 0146858157

  143. Ada siapa kawan kawan yang ada jual gaharu cambodia, dengan harga yang berpatutan. saya ada minat nak beli. Sila call saya 016-7126703

  144. GAHARU EMAS KBS ENTERPRISE ( K.Lumpur ) -0176473815
    GAHARU MAS KB SABAH ( K.KINABALU )-0126773110
    AGIHAN SETIAP PESERTA SEBANYAK 1 LITER VAKSIN GAHARU PERCUMA………( K.LUMPUR )- 03-22421737

    BENGKEL ASAS MEMBUAT VAKSIN GAHARU. BELAJAR MEMBUAT VAKSIN GAHARU ATAU INOKULEN GAHARU ……..

    -PENGENALAN VAKSIN GAHARU
    -PRATIKAL PENYEDIAAN BAHAN-BAHAN
    -PENYEDIAAN PERALATAN
    -LANGKAH-LANGKAH PENYEDIAHAN
    -TEKNIK DAN PENGUNAAN VAKSIN GAHARU
    -PENGENALAN TERAS GAHARU
    -PASARAN..

  145. salam .saya ada tanam pokok gaharu kurang lebih 70 batang,10 pokok telah di suntik .umur pokok kurang lebih 7-8 tahun.bersedia untuk di jual,jika berminat hubungi saya 019 3134967 /06 5565416

  146. Saya sedang cari pembeli kayu gaharu,untuk pengetahuan tuan/puan/cik/Encik, kami mempunyai sebatang pokok kayu gaharu yg telah lama tumbuh liar di kebun kami, telah di suntik dan kini matang untuk dituai.jika berminat boleh la hubungi sya di Tel No:019-5355810(from sabah area)

  147. salamualaikum …

    saya ada seller nak jual pokok gaharu sebanyak 7 ribu batang,
    pokok nya sebesar tong dram
    yang berminat boleh hubungi saya
    013 261 6982

  148. Saya ada teras gaharau yang baru ditebang dan kepada sesiapa yang berminat dengan harga yang berpatutan dengan harga pasaran semasa. sesispa yang merminat sila hubungi saya di 012-4910009

  149. Ingin membeli pokok gaharu yg sudah matang dlm kuantiti yang banyak. Mestilah pemilik pokok gaharu bukan org tengah. Hubungi saya 0193988539

  150. GAHARU EMAS KBS ENTERPRISE ( K.Lumpur ) -0176473815
    GAHARU MAS KB SABAH ( K.KINABALU )-0126773110
    AGIHAN SETIAP PESERTA SEBANYAK 1 LITER VAKSIN GAHARU PERCUMA………( K.LUMPUR )- 03-22421737

    BENGKEL ASAS MEMBUAT VAKSIN GAHARU. BELAJAR MEMBUAT VAKSIN GAHARU ATAU INOKULEN GAHARU ……..

    -PENGENALAN VAKSIN GAHARU
    -PRATIKAL PENYEDIAAN BAHAN-BAHAN
    -PENYEDIAAN PERALATAN
    -LANGKAH-LANGKAH PENYEDIAHAN
    -TEKNIK DAN PENGUNAAN VAKSIN GAHARU
    -PENGENALAN TERAS GAHARU
    -PASARAN..,

  151. Saya Dari johor mempunyai 5ekar tanah yg ditanam gaharu berusia 7thun tetapi
    Berminat untuk menjual daun gaharu spesies krasna dn sub integra sahaja.
    andai ada yg berminat untuk membeli daun gaharu hubungi saya 0107050456.
    terima kasih.

  152. Salam. Benih gaharu Dan anak pokok gaharu dari spesis sub integra dan crassna ada dijual. Hanya rm16 sepokok. Berminat boleh msj saya di no 0177446095 atau 0137837602

  153. GAHARU EMAS KBS ENTERPRISE ( K.Lumpur ) -0176473815
    GAHARU MAS KB SABAH ( K.KINABALU )-0126773110
    AGIHAN SETIAP PESERTA SEBANYAK 1 LITER VAKSIN GAHARU PERCUMA………( K.LUMPUR )- 03-22421737

    BENGKEL ASAS MEMBUAT VAKSIN GAHARU. BELAJAR MEMBUAT VAKSIN GAHARU ATAU INOKULEN GAHARU ………

    -PENGENALAN VAKSIN GAHARU
    -PRATIKAL PENYEDIAAN BAHAN-BAHAN
    -PENYEDIAAN PERALATAN
    -LANGKAH-LANGKAH PENYEDIAHAN
    -TEKNIK DAN PENGUNAAN VAKSIN GAHARU
    -PENGENALAN TERAS GAHARU
    -PASARAN..,

  154. salam semua… saya ada 15 ke 20 pokok gaharu di sekitar rumah yang berusia 4-5 tahun.. dan saya berhajat mekangkah ke peringkat seterusnya seperti mengembangkan lagi tanaman atau sebaliknya.. pokok2 nie adalah peningalan arwah ayah saya yang di tanam sebelum beliau meniggal dunia.. jadi apa yang boleh saya lakukan dengan pokok2 tersebut bagi menjalankan peringkat yang seterusnya.. mohon penjelasan daripada tuan/puan yang berpengalaman.. lokasi pokok berada di sungai petani, kedah. sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 017 846 7784 atau email azraeinooraziz@gmail.com..

    Terima kasih.

  155. Saya sedang mencari pembeli teras @ getah gaharu hutan ori yg siap dicuci dan diukir tangan. Jika berminat, sila hubungi 0165973519

  156. Saya orang punya produk gaharu butiran ukuran 5mm sd 20mm,gaharu asal kalimantan.bisa di buat jadi tasbih gelang kalung atau apa saja juga bisa.bagi tuan-tuan dan puan-puan yang minat order di hp atau waatsaap saya
    085335621622
    Email muhammad.abdullohamin@gmail.com

  157. I have one 130 years old of Gaharu tree for sale..location Perak.lookin for buyer…gred super,b and c…call me for further …0192548818 urgent
    Mazlee..terimakasih .26-10-2014,

  158. Saya mempunyai anak pokok gaharu yang terlalu banyak dan bersedia untuk dijual.Sesiap yang berminat boleh hubungi saya ditalian 0179300058.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>