Posted on

Akibat Simpan Duit Secara Berlebihan

Assalamualaikum tuan-tuan dan puan-puan,

Emmm kalau tak menabung mana nak ada duit kan? boleh…dan tak ada masaalah tapi bukan secara 100%.

Nak tahu kenapa kita tidak digalakkan untuk menabung secara manual seperti mana yang selalu di ajarkan disekolah-sekolah sebelum ini.Menabung untuk masa depan…emm, salah slogan tu…… melabur untuk masa depan baru kena..Menabung tidak akan menyebabkan nilai tabungan bertambah tetapi makin berkurangan nilai ada..laaaa.

Habis la…kalau tak menabung tak ada duit la nanti..Tengok saja video dekat bawah. Taip banyak-banyak pun tak guna…

Sekian terima kasih dan selamat menonton.

Posted on

Usahawan Harus Mempunyai Semangat Juang Yang Tinggi

Assalamualaikum tuan-tuan dan puan-puan,

Apa cerita ni ? emmm ini untuk kegunaan bagi sesiapa yang berhajat untuk menjadi seorang usahawan.

Semangat juang yang tinggi, eemmmm itulah salah satu pra syarat mudah dan yang perlu ada.

Kenapa perlu ada semangat juang yang tinggi ? kerana bidang ini bukanlah satu bidang yang senang dan mudah bagi semua orang..siapa yang tidak ada semangat juang yang tinggi, kesudahanya akan berakhir dengan kekecewaan,kegagalan,kerugian masa dan bermacam-macam lagi.

Sekian terima kasih dan selamat majujaya

 

Posted on

Perniagaan Dropshipping Untuk Anda

Assalamualaikum tuan-tuan dan puan-puan,

Berminat untuk tambah pendapatan dengan kaedah dropshipping?

Tuan-tuan-dan puan-puan boleh sertai projek dropshipping yang disediakan oleh pihak saya.Apa keuntungan yang bakal diperolehi?

Diantara kelebihan-kelebihan yang disediakan adalah:

  1. Berniaga tak perlu keluar modal yang banyak.
  2. Produk semuanya mempunyai permintaan yg tinggi dipasaran.Ini bermakna, senang untuk dapat pelanggan dan senang untuk dapat untung.
  3. Margin keuntungan yg tinggi.
  4. Dapat join projek tambah pendapatan secara senyap dengan percuma…( silent mode income )

Jika berminat untuk turut serta, sila maklumkan kepada pihak saya.

Sekian terima kasih dan selamat majujaya.

Posted on

Kasut Bundle Terpilih

Assalamualaikum,

Update terkini berkaitan stok kasut bundle yang boleh pilih dan tidak boleh pilih.

Saiz bermula dari 7 sampai 10. Kualiti kasut bundle semuanya masih cantik lagi. Paling minima untuk tempahan 1 guni. Ada macam-macam jenama..

Contoh kasut bundle untuk rujukan sila rujuk dibawah:

[nggallery id=60]

Kalau ada yang berminat, sila hubungi pihak saya kembali.

Sekian terima kasih dan selamat berurusniaga

Posted on

Banyaknya Agent Pemasaran Dia!!

Assalamaualaikum tuan-tuan dan puan-puan,

Bertemu sekali lagi, kalau kita ada ramai agen pemasaran…… kan best.

Cuba bayangkan kita ada 500 orang agen pemasaran yang bergerak aktif. Agak-agaknya berapa laaaa hasil jualan yang bakal kita dapat setiap bulan?..syok kan..

Laaaaa… ni cerita dia, macam mana kita nak dapatkan agen pemasaran yang sebegitu ramai dan yang paling penting mereka aktif ?Kalau tak aktif tak ada¬† guna juga…Cuba fikir-fikirkan apa dan bagaimana nak buat supaya dapat macam tu… sebelum tu kena standby siap-siap benda-benda yang ada dekat bawah tu.

  1. Produk yang kita ada tu cukup ke untuk menampung keperluan dan permintaan kesemua agen yang kita ada ?
  2. Platfom untuk kegunaan agen kita tu okay ke tidak atau guna cara manual lagi?

Sekian terima kasih dan selamat majujaya..