Posted on

Content Tetap King Kepada Pemilik Blog

Assalamualaikum dan salam hormat,

Untuk menarik lebih ramai pembaca berkunjung ke blog, salah satu puncanya adalah memantapkan isi kandungan ( content ) di dalam blog.

Yang sebenarnya untuk meraih pendapatan yang lumayan melalui aktiviti blogging adalah cukup senang dan mudah. Blogger hanya perlu sediakan content ( isi kandungan ) yang menarik di dalam blog sampai ke tahap king dan yang ada kena mengena dengan permintaan semasa ( penting sangat-sangat kalau hendak jadikan blog sebagai mesin duit ).

Content tahap king haruslah disokong kuat oleh skill SEO. Emm…… baru lah masej tersebut dapat sampai ke pengetahuan pembaca dengan mudah. Terutamanya pembaca yang datang dari  enjin pencari. Ingat tuu!……….content tetap king kepada blog dan blogger.

Yang berminat dan yang berani, harga untuk belajar skill ini RM 3800 sahaja.

Ada berani? mahal kan? ya, memang mahal sangat-sangat ( ilmu hanya jauhari mengenal manikam ), Jika berani dan berminat boleh hubungi pihak admin yang bertugas untuk info menarik berikutnya.

Sekian terima kasih dan selamat majujaya.

 

More from my site

  • Hard Sell Dan Soft SellingHard Sell Dan Soft Selling Sila guna kedua-dua kemudahan tadi jika terlibat secara serius di dalam aktiviti bisnes terutamanya online. Tak payah laaaaa nak fokus sangat pada satu-satu pakej kerana semua itu boleh […]
  • Cara Aplikasi Teknik Soft SellingCara Aplikasi Teknik Soft Selling Boleh guna apppaaaaaaaa saja cara dan teknik soft selling yang ada dan ikut kepakaran masing-masing, janji........ masej tersebut boleh sampai secara tepat pada lokasinya.
  • Blog Adalah Mesin Sedut DuitBlog Adalah Mesin Sedut Duit Admin start bela dan menternak blog ni.......... sejak dari tahun 2006 lagi. Salah satu darinya adalah blog niaga24jam.com. Aktiviti menternak dan membela blog merupakan salah satu […]
  • Port Iklan Hard SellPort Iklan Hard Sell Yang terkini dan lokasi menarik untuk aktiviti hard sell dan soft selling. Platfomnya smartphone dan aplikasi sokongan adalah telegram laaaaaaa...... apa lagi. Kenapa telegram?.......ntah […]
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *