Beg tangan wanita

Dropship Kasut Dan Beg

Assalamualaikum dan salam hormat,

Komisen untuk kasut dan beg bermula dari 15% hingga 70%. Buat masa ini standard komisen yang aktif adalah 20% per sale.

Rasa-rasa macam nak bantu diri sendiri untuk tambah pendapatan tetapi emmmm……………rasanya macam segan laa pulak….emmmmm nak buat ka tak nak ni?…..tak tau nak buat laaaaa………kalau macam tu relex aaaaaarrr dulu sampai duit boooooo liaw dan peluang yang ada tu bagi saja dekat orang lain dan tak payah susah-susahkan diri. Emmmmm bila dah ready kaw-kaw punya dan dah ada ilmu 7 petala langit dan bumi, baru laaaaa tumpang sekaki ( kalau sempat laaa, insyaallah sempat ).

Dekat mana nak tengok produk?

SILA KLIK DEKAT SINI!

Jika ada sebarang pertanyaaan yang berkaitan sila whatsapp/telegram ke talian 011 3222 9401.

Sekian terima kasih dan selamat mencuba.

Note: sebiji beg dekat bawah tu margin untung bersih paling sikit RM 150 ke RM 200 sebiji. Jika ambil borong 4 biji, harganya baru RM 680. Jatuh harga sebiji 170 sahaja. Harga jualan paling koman sebiji RM 380 ke RM 480 +++ ( nak lebih lagi pun boleh ). Ikut kepakaran berniaga  ( kalau otak cincai dan tak qreti berniaga, untung gitu-gitu saja laaa ).

Beg tangan wanita

LAGI KESAH MENARIK UNTUK DIBACA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *