Categories
Jekpot Open Source Research & Development

Shopping Barang Dekat Shopee Boleh Dapat Macam-Macam Hadiah

Bismillahi,

2024, team niaga24jam diserang rasa kebosanan. Maka, team niaga24jam telah sepakat untuk menggerakkan satu lagi projek keceriaan terbaru yang menyeronokkan semua pihak iaitu projek perkongsian keuntungan bersama subscriber yang diberi nama ” KUMPUL MATA GANJARAN & MENANG HADIAH”. Ianya sebagai tanda terima kasih dari pasukan kami kepada semua subscriber yang terlibat kerana mereka telah menyokong usaha ini.

Dari mana datangnya hasil perkongsian keuntungan tersebut?. Jawapanya, hasil tersebut datangya dari keuntungan program Affiliate.  Dari situ lah keuntungan tersebut diperolehi dan dipulangkan semula kepada subscriber dalam bentuk hadiah-hadiah yang menarik dan pelbagai.

Syarat penyertaan, hanya perlu join channel Telegram – https://t.me/lokalmaket.

Channel tersebut adalah channel hebahan khusus tentang aktiviti terkini kepada projek ini..

Selain channel tersebut, barang-barang affiliate yang terlibat dengan projek ini boleh juga dilihat di sini – https://www.niaga24jam.com/product-category/peraduan/

Sekian terima kasih dan selamat majujaya.

 

Nota kaki..

Projek ini serius, tetapi para subscriber jangan laa serius sangat.. layan santai-santai sahaja.

Read more: Shopping Barang Dekat Shopee Boleh Dapat Macam-Macam Hadiah
Categories
Perniagaan barangan bundle Research & Development Trending

Channel jual barang bundle online

Bismillahi,

Ini tempat alternatif untuk peniaga bundle memperagakan barang-barang bundle secara online di Malaysia. Tempat ini santai dan tiada polisi ketat yang diamalkan dan lebih bersifat mesra pengguna.

Seperti biasa, aktiviti scam akan diban tanpa ampun.. heee..heee.

Kepada pembeli yang bimbang akan kena scam transaksi dengan scammer jual barang bundle yang tak pandang dosa dan pahala, pihak kami ada menyediakan perkhidmatan escrow. Ini salah satu perkhidmatan keselamatan transaksi melibatkan jumlah yang besar sahaja… seperti yang diamalkan oleh Shopee dan beberapa platfom e-dagang lainya. Sepatutnya tanggungjawab ini terbeban dibahu Kerajaan, oleh kerana perkara itu tidak berlaku…. maka, demi keamanan transaksi semua peminat dan peniaga bundle seMalaysia….. maka, pihak kami ambil perannnn sementara tersebut tetapi hanya untuk kes transaksi yang tertentu sahaja.. transaksi pertama kali belum kenal diberi keutamaan dan harap maklonggggg naaaa.

Guna channel ini kalu….

  1. Iklan dan kerja hebahan barang bundle akan dibuat secara automatik oleh bot AI ( percuma ). Ini bahagian terpenting yang akan menarik trafik pengguna supaya melihat barang bundle yang sedang dijual. Tiada perkakas ini, maka kerja iklan kena buat sendiri naaa. Mana sempat kan?… diawal semangat bisnes tu, ramai yang kata sempat.. dah lamaaaaa, semput pulak jadinya. Haaaa…haaaa.
  2. Asalkan barang bundle, iklan terus jalan dan tidak perlu kebenaran dari admin. Bukan barang bundle, padam dan pemilik akaun akan dihalang terus dari tempek iklan.. sebab tak faham FORMAT ASPIRASI channel. Heeee…heeee.
  3. Database pengguna telah tersedia sekitar 40k+, melibatkan platfom Telegram, X, meta dan tercun sekali di blog pemasaran SEO.
  4. Dannnn di beri peluang untuk mencuba ketampanan mesin fulus. Mesin ini memberi peluang kepada peserta yang terlibat untuk menghasilkan pendapatan secara santai… lepas pada ini, ramai akan ciplak sistem yang semacam ini. Sistem tersebut dalam format open source dan memegang lesen GPL. Sememangnya dibuat untuk digunapakai seantero Malaysia… Sistem agihan kekayaan yang mampu mengkayakan orang Malaysia.
  5. Daaannn banyak lagi.

Tempat untuk iklan barang bundle ada di channel Telegram, sila join https://t.me/tokeybundle

Tempat penampakkan iklan bundle dan transaksi di blog pemasaran SEO, X, fb, dan Telegram.

Contoh penampakkan iklan channel Telegram, lihat di bawah…

Sekian terima kasih dan selamat majujaya semua.

Penampakkan iklan di Blog SEO

Tukang Jahit Kasut Kodiang, Padang Sera, Jitra, Changlun, Arau.

RM 0.00

Kutipan kasut dan penghantaran disediakan. Anda hanya perlu tunggu di rumah.

Kawasan jangkauan:

  1. Kodiang
  2. Changlun
  3. Arau
  4. Padang Sera
  5. Tunjang
  6. Jitra

Lain-lain kawasan, kena mai hantar sendiri ke premis kami di Kodiang. Jangan lupa untuk pilih tarikh ikut slot yang masih ada.

Selamat berurusniaga.

Peta ke lokasi…


0 SUCCESSFUL ORDERS

842 viewed until today

Category:
Categories
Perniagaan barangan bundle Research & Development

Peminat peniaga barang bundle online

Bismillahi,

Sempena meraikan kesetian rakan-rakan peminat barangan bundle yang ada dekat channel Telegram https://t.me/tokeybundle.

Makanya, admin pasang satu lagi fungsi tapak IKLAN berkuasa SEO untuk memperluaskan lagi kawasan jajahan setiap iklan yang mereka muat naik. Fungsinya nanti, setiap iklan akan dapat dilihat oleh lebih ramai pengguna secara online walaupun mereka tidak memasang aplikasi Telegram. mantappppp!.

Bagi yang ingin tumpang platfom iklan barang bundle tersebut, anda kena join channel https://t.me/tokeybundle + join private group nya sekali. Untuk membolehkan admin membuka pintu iklan seluas-luasnya.

Jika rasa macam sangat menarik, maka terus join channel https://t.me/tokeybundle

Iklan nantinya kelihatan seperti di bawah..

Sekian terima kasih dan semoga industri bundle di Malaysia terus majujaya.

Kategori: Bundle & Retro

Kategori: Bundle & Retro